Første 10-års jubilæum på Hospice Sydfyn

Oprettet d.

1. august 2022 og vi kan fejre det første 10-års jubilæum i personalestaben.

Connie Nielsen (jeg - forfatteren:)) blev ansat som sekretær for 10 år siden og fik en ordentlig overraskelse, da jeg mødte ind i morges. Min plads var pyntet op med blomster, flag, søde hilsener, vin og en smuk, stor hjertebusk som skal hjem i min have og stå.

Det har været 10 fantastiske år på verdens bedste arbejdsplads vil jeg påstå, så jeg bliver hængende godt fast på min pind:) Jeg arbejder i de dejligste omgivelser, med de bedste kollegaer og frivillige omkring mig.

På hospice er der naturligt nok både glæde og sorg i hverdagene, men bedst af alt er der masser af stjernestunder og intense øjeblikke hvor man får tænkt over livets sande værdier og hvor store de små glæder faktisk er.

Jeg er meget taknemlig for at være en del af et hus, hvor vi efterlever mottoet: "Livet er her og nu - lad os gøre en forskel"