Opdatering af Corona restriktioner for patienter og pårørende 25.06.21 Hospice Sydfyn

Oprettet d.

CORONA forebyggelse opdateret 25. juni 2021

Opdaterede restriktioner for patienter og pårørende

• Alle besøgende skal være helt raske ved besøg på Hospice Sydfyn, og behøver ikke at bære mundbind.

• Hvis man ikke er vaccineret, skal man holde den nødvendige 2 meters afstand til patienten, medmindre man er en del af samme husstand.

• Pårørende der ikke er vaccineret, skal holde 2 meters afstand til personalet

• Besøgende i øvrigt skal altid holde 2 meters afstand til personalet, dvs. trække sig væk, når der er personale på stuen, og ellers altid følge personalets anvisninger.

• Op til 3 pårørende kan mod betaling bestille mad på hospice, som beskrevet i informations mappen.

• Patienter og pårørende må kun komme i spisestuen og tage maden fra buffet, når de har et gyldigt CORONAPAS, ellers skal alle måltider indtages på patientstuen.

• Anretter køkkenet kan kun anvendes af personalet.

• Evt. spørgsmål til ledelsen.

25.06.21 MH/AB